Üzlet Jamie Oliver módra
A tudatos márkaépítés 10 receptje
Szerző: Clawson, Trevor
Kiadó: HVG Kiadó
Kiadás éve: 2010
Oldalszám: 288
ISBN: 9789633040188
Hozzászólás beküldése:
Bejelentkezés vagy regisztráció
Kiadó: HVG Kiadó
Kiadás éve: 2010
Oldalszám: 288
ISBN: 9789633040188
Jamie Oliver a világ egyik legismertebb és leggazdagabb sztárséfje. Rokonszenves média sztár és nagyon szerethető figura, de sokkal több is ennél - méltán sikeres üzletember. Sikeres show műsoraira alapozva erőteljes, értékes és eladható márkát épített föl. Mindeközben az olyan projektek, mint a Jamie konyhája, a Jamie menzája vagy a Jamie Élelmezési Minisztériuma a "jobb ételminőségért kampányoló szakemberré" tették, aki elkötelezettsége mellett is laza, autentikus és őszinte maradt. Jamie Oliver üzleti sikereinek alapja a személyisége. Márkája az élelmiszerekre, az életmódra és arra a szenvedélyes meggyőződésre épül, miszerint az egyén képes jobbá tenni ezt a világot. Sikertörténetén keresztül a márkaépítés tíz receptjét ismerhetjük meg, amelyek bármilyen üzleti karrier során alkalmazhatók.